سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 2456
کل یادداشتها ها : 3
خبر مایه


استقلال 

به جون هر چی مرده زلزله بر می گرده پ.پ می ره استادیوم شش تایی بر می گرده.

 

این استقلال تهرونه طلای ناب ایرونه عشق مردم سیستونه.

 

استقلال:

 

مثل بارون با صفایی مثل گل خوشبو و زیبایی مثل خون تو رگهایی چه خواهی چه نخواهی عزیز مایی.

 

آبی تر از او من ندیدم در جهانم انگار تا هست زیباست آسمانم تا هست هستم و او آرام جان است فرهاد من او سرور

 

مهاجمان است.

 

یا رب دل فرهاد پر از غم نکنی با تیر بلا قامت او خم نکنی ای چرخ فلک تو را به خدا سوگند یه مو ز، سر فرهاد ما کم

 

نکنی.

 

تاجیم چو الماس که بر اوج نشینیم باید پای هنر آرش برهانی بشینیم.

 

آبی یعنی غرق در خوشحالی ام عشق می ورزم که استقلالی ام آسمان گفتا ز، قرمز خالی ام گر سرم را از تنم سازی جدا

 

باز هم گویم که استقلالی ام.

 

دلم دیوانه ی نام آبی اوست تا هست هستی دارمش دوست.

 

واما شعار استقلالی ها:چو

 

s.s

نباشد تن من مباد.


      متون ادبی




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ